הצטרפות לחברת סלולר

Posted on

הצטרפות לחברת סלולר
שוק הסלולר הינו תחום נפיץ, שכן בעת המעבר מחברה לחברה כל שיש לעשות הוא להחליף פיזית את כרטיס ה'סים' במכשיר.
בישראל ישנן שלוש חברות סלולר גדולות: פלאפון, סלקום, פרטנר. ויש גם ספקי סלולר אחרים כמו: גולן טלקום, הוט מובייל, יופון ועוד, ש'מתארחות' על אותן תשתית של חברות הסלולר הגדולות. כלומר אם הצטרפת לחברת הוט מובייל – טיב הקו שקיבלת תלוי באיכות הקו שבחברה המארחת (סלקום ופרטנר לסרוגין ובהתאם לאזורך בארץ, זהו ההסכם של הוט מובייל). ולמה? כי להוט מובייל אין אנטנות משלה וכך גם כל מפעיל סלולרי אחר, שהוא וירטואלי.

לפני שסגרת עסקת הצטרפות לפי מבצעי סלולר רלוונטיים, מומלץ לוודא, לשאול ולבדוק:
האם הסים (sim-card) הוא בתשלום?
האם השליחות עולה כסף?
מי מציע אינטרנט סלולרי ללא הגבלה?
מהו גודל חבילת הגלישה ומה קורה בזמן חריגה ממנה? (אם ישנן עלויות, במה זה כרוך?)
מה קורה כשאנחנו בחו"ל? לאיזו מדינה ניתן לחייג חינם במסגרת המבצע (אם יש) וכיצד עושים זאת.
(ישנה אפשרות לחסום חיוגים למספרים שעולים כסף או אפשרות לשלוח הודעות סמס ותמונות בתשלום כדי למנוע חיובים ואי נעימויות בהמשך…)
מה טיב השירות ואיפה מציעים אותו?
– בחברת גולן טלקום אין מרכזי שירות לקוחות והשירות הינו אינטרנטי או טלפוני בלבד בשונה מחברת פלאפון למשל אשר לרשות לקוחותיה עומדים עשרות מרכזי שירות הפרוסים ברחבי הארץ, מוקד שירות לקוחות טלפוני וכן אתר אינטרנט. ולכן בנושא של השוואת מחירי סלולר הגיוני שחברת פלאפון תהיה יקרה יותר: היא מעניקה ללקוחותיה יותר שירות.

כמובן שכל לקוח יכול לבחור מה אופי השירות שהוא מעוניין לקבל אבל חשוב לזכור שכל השוואת מחירי סלולר חייבת לכלול גם השוואת שירות. באתר Smarty אפשר לראות באופן מפורט את טבלת השוואת מחירי סלולר בין החברות השונות ואם חיפשת חבילת סלולר הכי משתלמת או אינטרנט סלולרי ללא הגבלה – הגעת למקום הנכון.